سفارش تبلیغ
صبا ویژن























تنهایی

پا به پا دنبالت بودم  پشت هر دری بودی منتظر بودم تا یه نگاه به من بندازی

و وقتی نگاهم می کردی سرم را از خجالت پایین می انداختم و با یک لبخند

متوجهت میکردم که من عاشقت شدم

کم کم نگاه ها عوض میشد و عاشقانه تر

هر روز دلم برایت تنگ تر میشد

از کنارت که رد میشدم عطری را که به خودت زده بودی

را با تمام وجودم استشمام میکردم 

انقدر دنبال عطرت گشتم تا بالاخره پیدایش کردم

چه بوی خوب ولطیفی!بیانگر دل پاک و مهربانت بود

.

.

.

.

 و امروز که در کنارت نیستم با تمام وجودم عطرت را میبویم

و از ته دل می گریم....

چرا که تو در کنارم نیستی و من هر لحظه دلتنگ تر میشوم

دوستت دارم تا پای جان 

به قول اقای یاحا کاشانی:

کی میدونه من عاشق کی شدم؟

کی میتونه حتی شبیهت بشه؟

چه عطری به خودت زدی که فقط 

منو قلبمو سمت تو میکشه ....


نوشته شده در شنبه 93/5/18ساعت 7:18 عصر توسط سما راد نظرات ( ) |

قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت